Maestro Pizza

  • subject Projektowanie aplikacji mobilnej do zamawiania pizzy
  • TAGS: UX/ UI Design, User Research, Usability

Zaprojektowaliśmy ultra szybki i intuicyjny proces zamawiania pizzy

 

Zmiana standardów na rynku

 

Zaprojektowaliśmy aplikację, która usprawniła proces zamawiania pizzy, dzięki zastosowaniu rozwiązań niespotykanych dotąd na rynku. M.in. wyjątkowo szybki proces zamawiania oraz rozpoczęcie przygotowywania pizzy przed opłaceniem zamówienia.

 

Challenge:

Maestro Pizza, jako jedna z największych sieci restauracji w KSA, ma charakter innowatora na rynku, mimo to borykała się z silną konkurencją ze strony zagranicznych marek oraz agregatorów, umożliwiających zamawianie posiłku z dowolnej restauracji. Konkurenci oferowali lepsze doświadczenie klienta w kanałach cyfrowych. Najważniejszym wyzwaniem w tym projekcie było zaprojektowanie innowacyjnego procesu zamawiania pizzy online, który pozwoli wygrać z konkurencją na rynku.

Kluczowe rezultaty:

  • Proces zamawiania pizzy, który trwa krócej niż 30s.
  • Przejrzyste karty produktu, ułatwiające customizację zamówienia i napędzające sprzedaż dodatkowych produktów.
  • Skrócenie czasu dostawy, dzięki rozpoczęciu przygotowywania pizzy przed zakończeniem procesu płatności.

Proces:

Przeanalizowaliśmy ścieżkę zakupową, przeprowadziliśmy etno obserwacje w oddziałach pizzeri oraz przetestowaliśmy aplikacje dostępne na rynku. Rozmawialiśmy z pracownikami działu obsługi oraz lokalnymi klientami na temat ich oczekiwań. Na tej podstawie zaprojektowaliśmy strategię user experience, która odpowiadała na wyzwania stojące przed marką. W oparciu o tą strategię zaprojektowaliśmy aplikację mobilną, stronę internetową oraz kiosk samoobsługowy i przetestowaliśmy te kanały z użytkownikami, aby zaimplementować najbardziej efektywne rozwiązania.

 

UX/ UI Design User Research Usability

 


 


 

Skontaktuj się z nami:
Your email address will not be published.